Продавец Техно Кошик развивает свой бизнес на Prom.ua 4 года.
Знак PRO означает, что продавец пользуется одним из платных пакетов услуг Prom.ua с расширенными функциональными возможностями.
Сравнить возможности действующих пакетов
Корзина
83 отзыва
Гаряча пропозиція від якої ви не зможете відмовитисяПерейти
Техно Кошик
+380666039223
+380677660866

Гарантія та сервісне обслуговування.

Гарантія та сервісне обслуговування.

Асортимент нашого інтернет-магазину представлений сертифікованим товаром, на який надається офіційна гарантія виробника.

На вживаний товар, надається гарантія тривалістю 3 місяці з дати продажу.

Термін гарантії визначається сервісною політикою виробника, згідно якої ремонт та  обслуговування продукції відбувається в авторизованих сервісних центрах. Підтверджує наявність гарантійних зобов’язань гарантійний талон виробника та чек про здійснення покупки.

Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно надати:

  • Формулювання недоліку товару (краще в письмовій формі);

  • Товар з недоліком;

  • Повний комплект товару;

  • Гарантійний талон, (правильно і розбірливо заповнений, з датою продажу, ПІБ і підписом споживача.)

  • Документ, що підтверджує факт придбання товару/копію (товарний чек, видаткова накладна у разі придбання з доставки)

 

Обмін та повернення.

Обмін або повернення товару, який було куплено в інтернет-магазині TехноМаркет здійснюється у повній відповідності до “Закону про захист прав споживачів

Якщо Ви зрозуміли, що товар не підходить за кольором, формою, характеристиками або з інших причин не може бути використаний за призначенням - його можна повернути або обміняти протягом 14 днів, за умови що товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, пломби, комплектація, а також документи, що підтверджують факт покупки.

Необхідні документи для повернення товару:

  • чек;

  • пластикова карта (в разі, якщо ви розраховувались нею)

  • документ, який засвідчує особу.

 

Негарантійні випадки.

При порушенні гарантійних зобов’язань, сервісне обслуговування та гарантія не надається.

Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні в разі:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;

  • наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

  • порушення правил використання;

  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

  • неправильного заповнення гарантійного талона.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

  • випадкові пошкодження (завдані клієнтом);

  • пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);

  • пошкодження, які виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;

  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;

  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

За будь-яких додаткових питань з приводу гарантійного обслуговування чи ремонту звертайтесь за номером +380505042833